Blog Schweiz

Haus Läufelfingen

Hauptstrasse 26, 4448 Läufelfingen, Basel-Landschaft

9 Comments

    1. Ist es ein kleines Objekt oder hat es eine mittlere Grösse so dass sich eine weitere Anfahrt lohnt ? Steht es leer oder findet man noch interessante Motive im Innern ?

      Danke für eine allfällige Auskunft … 🙂

      1. Hallo FREEWOLF
        Wie Admin gseit het ; isch a grösser`s Areal , i bi vor 5 Mönet zuefelligerwies döt gsi aber i ha kei Zuetritt gfunde , a grosse Teil isch warschindli no füermietet gsi als Lager dazuemal so wies uusgseh het .
        Wen i mi Richtig erinnere isch in dere Firma irgendwas mit Beton elemänt gmacht worde für Dolendeckel und so Sache …
        i gang morn sowieso döt in die Region u lueg no a Huus a wo i letscht mol gseh ha aber nid zuegänglich gsi isch aber leer wo in der nöchi stoht , evt . isches jetzt zuegänglich das Huus , mol luege .

        Mfg Stefan

          1. Hoi Blackwidow , wenn Du vom Areal Hauptstrasse Richtung Bahnhof runter löufst , recht`s , i gloub es es isch sogar s`gliche Areal , kört evt. zäme ( eventuel )
            ( Google Earth dort siehst du es )
            Gruess Stefan

          2. Hoi Stefan,

            ja, ich denke, das meinte ich auch. Habe es auch probiert, war aber geschlossen und sieht noch möbiliert aus. Viel Glück und lass uns wissen, falls man rein gelangt und es sich lohnt 🙂

            LG

      2. Es ist nur eine kleine Firma. Ehemalige Baustofffirma. Alles leer, bis auf ein Waschbecken und eine alte Bandsäge keine spezielle Motive. Und ob das noch drinn ist weis ich nicht, ist auch schon ein Jahr her als ich dort war.

Leave a Comment